NaslovnaIntervjuIntervju - Dr Đorđe Čapaković, menadžer prodaje Bredenta Srbija: Svi su shvatili...

Intervju – Dr Đorđe Čapaković, menadžer prodaje Bredenta Srbija: Svi su shvatili da je danas digitalizacija neophodna i time se i vode

- Advertisement -

Bredent d.o.o je dio velike porodice „Bredent GmbH & Co.KG“ sa sjedištem u Sendenu (Njemačka). Od 2012. godine posluje njihov ekskluzivni predstavnik u Srbiji. Na polju stomatološke protetike, Bredent predstavlja sinonim za inovaciju. Razvijanje novih tehnologija i poboljšanje već ustaljenih metoda koje traje više od četiri decenije je garant za uspjeh. Bredent, takođe, predstavlja jedan od najpouzdanijih brendova i svakako je najinovativnija firma u oblasti stomatologije i zubne tehnike u srednjoj i jugoistočnoj Evropi. Osnovna ideja je da se pacijentima pruže vrhunska protetska rješenja koja rezultiraju kao sinergija između stomatologa i zubnog tehničara uz korišćenje najkvalitetnijih materijala. Iz tog razloga, u Bredentu uvijek nešto novo.

„Vrijedni smo, radimo i ima inovacija. U našem implatnom sistemu pojavila se jedna potpuno nova linija – „CopaSKY“. Prije dvije godine smo na IDS-u predstavili „CopaSKY“ šort implant, koji ima koničnu internu konekciju, za razliku od prethodnog „SKY“ sistema, koji je imao heksagonalnu konekciju. U potražnji na tržištu, vidimo da su sve implant kuće ispoštovale koničnu konekciju. Mi smo napravili potpuno novu liniju, tako da sada pored šort implanta, imamo i cijelu liniju „CopaSKY“ sistema, koji je još jedan dodatni sistem u Bredentovoj gami ponude implantata. Ništa se bitno nije promijenilo u samoj strukturi implantata, on je i dalje samonarezujući, ima dupli navoj, ali je konekcija konična i to omogućava kolegama da rade velike konstrukcije uz pomoć (non engaging) abatmenta“, rekao je za naš portal doktor Đorđe Čapaković, menadžer prodaje u Bredentu Srbija.
U posljednje vrijeme na tržište se „probija“ BioDentaplast 2.
„To je naš termoplastični materijal. Pošto se već više od 15 godina uspješno radi u Srbiji i regionu, to je program koji posebno „guramo“. Za razliku od svog prethodnika, BioDent plast 2 ima hemijsku vezu sa svim akrilatima. To kolegama znatno olakšava proces izrade i ima ga u bojama od A1 do D4“.

BioHPP program se ustalio na tržištu.
„Napravili smo cijeli jedan program za digitalnu stomatologiju. To su blokovi za izradu visokokvalitetnih radova u CAD/CAM sistemima. Imamo posebno BioHPP program, koji više nije novitet, već je pet, šest godina ustaljen na tržištu. Drago mi je da smo uspjeli da to postavimo na dobre noge, jer su doktori prepoznali sam kvalitet tog materijala i gdje mu je mjesto u stomatologiji. Taj modul elastičnosti i sve što on posjeduje, kao komparacija u odnosu na cirkon. Uopšte ne izbacuje cirkon kao opciju. Naprotiv, imaju zajedničku primjenu, zato što je fleksibilan, pogotovo kada su radovi na velikim rasponima na implantatima, a cirkon je, kao antagonista, estetski, kruta kontrukcija. U principu BioHPP nije neka novost. Izdvojio bi taj „HIPC block“, full kompozitni blok za CAD/CAM tehnologiju. To je visoko performantni kompozitni blok, fabrički prekomponovani kompozit, koji se radi takođe u CAD/CAM-ovima i dobijaju se jako lijepe krune, koje mogu da budu i na brušenim zubima, na implantatima… Prelijepe boje, lako se obrađuje i praktično poslije CAD/CAM obrade, imate samo poliranje“.

Kada su u pitanju planovi za budućnost, u prvom planu je digitalizacija, kojoj svi teže.
„U principu tržište diktira praćenje noviteta. Svi su shvatili da je danas digitalizacija moranje, da je neophodna i svi se time i vode. S tim u vezi, potpisali smo, tako da kažem, sporazum o zajedničkom djelovanju sa „Zublerom“, a mislim da će doći i do kupovine sistema. Radi se o njemačkoj, porodičnoj firmi koja radi CAD/CAM sisteme odnosno CNC već tridesetak godina. Jako je pouzdana firma, u jednom smo zajedničnom projektu koji se zove „Dental koncept systems“ i imamo u ponudi i njihove mašine CAD/CAM odnosno CNC, koji su izuzetno kvalitetni, a samim tim imamo i freze za miligjunite. Definitivno ulazimo u digitalu i kroz CAM/CAM će vjerovatno biti priče i o „printu“. Kada bude sljedeći IDS, znaćemo više o printu, skeneru. Napravili smo i ponudu sa MEDIT-ovim intraoralnim skenerom, kako bi stimulisali prodaju naših implantata. U Srbiji imamo uvoznika za MEDIT, pa će biti priče o intraoralnom skeniranju s obzirom da je MEDIT pozicioniran jako dobro, odmah poslije 3SHAPE“, zaključio je Čapaković.

- Advertisment -

POPULARNO

- Advertisment -